دیزل ژنراتور پرکینز-نمایندگی رسمی دیزل ژنراتور پرکینز

Wiki Article

اما ممکن است به برند مورد استفاده بستگی داشته باشد. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

پاسخ نظر سلام، درخواست خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور پرکینز ۱ مگاوات دارم.

یارانه نقدی کدام خانوارها افزایش یافت؟ یارانه جدید ۳۷۸ هزارتومانی کی واریز می شود؟

اورهال دیزل ژنراتور اوورهال ، تعمیرات اساسی دیزل ژنراتور

لازم است بدانید که اگر موتور اگزوز نداشته باشد باعث داغ کردن و خفه شدن موتور می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و لیست قیمت انواع دیزل ژنراتور چینی می توانید با کارشناسان فروش ما در صنعت فا تماس بگیرید

تعرفه‌های برق در ساعات اوج مصرف در بسیاری از نواحی افراد را به استفاده از دیزل‌ها تشویق می‌سازد تا به زمان تقاضای ماکزیمم غلبه شود. در اروپا عموماً بعدازظهر روزهای زمستان، زمان اوج محسوب می‌شود هنگامیکه مردم به خانه بازگشته و چراغها روشن است و پخت و پز در حال انجام است، حدود ۵:۳۰ تا ۷ بعد از ظهر، در حالی فيلتر روغن ديزل ژنراتور کامينز که در ایالت متحده آمریکا اغلب در تابستان‌ها و در مواجهه با بار (سنگینی) شرایط هوایی، زمان اوج رخ می‌دهد. پشتیبانی شبکه[ویرایش]

اورهال دیزل ژنراتور اوورهال ، تعمیرات اساسی دیزل ژنراتور

موتور دیزل مارگو , موتور پمپ دیزلی دبی بالا مارگو

در این قسمت سوخت دیزل ژنراتور وارد می شود و بر حسب نوع دیزل ژنراتور حجم این مخزن متغیر است.

نصب یک عدد ترانس ۸۰۰ کاوا بیمارستان قلب شهید رجایی تهران

یک تعریف دقیق دیگر از دیزل ژنراتور این که به ترکیبی از موتور دیزل ، ژنراتور و انواع متعلقات فرعی از قبیل شاسی ، اطاقک پوشاننده ، عایق ‌های صدا ، سیستم‌ های کنترل ، قطع کننده‌ های استند بای مدار، سیستم مولد گرما ، سیستم استارت اتومات و غیره که به منظور تولید برق استفاده می‌شود ، دیزل ژنراتور می‌گویند.

با توجه به نیاز مصرف کنندگان در بخش های مختلف مانند کارخانه ها ، آپارتمان های مسکونی ، تجاری و اداری که هر کدام با توجه به نیاز خود احتیاج به برق دارند که همین تقاضای زیاد سبب شده کارخانه های تولید کننده ژنراتور در توان های مختلفی بتناسب با نیاز مصرف کنندگان انواع دیزل ژنراتور را طراحی و تولید کنند.

این ساخت اسیدی (جوهری) در روغن-کاری باعث کندی می‌شود اما بی‌نهایت فرسایش مخرب برای سطح یاتاقان دارد.

Report this wiki page